انجمن ماشین آلات بسته بندی کرج انجمن ماشین آلات بسته بندی کرج .

انجمن ماشین آلات بسته بندی کرج

نحوه عملکرد دستگاه پر کن مایع ضد عفوفی

​ دستگاه پر کن مایع ضد عفوفی
مقالات

دستگاه پرکن مایع ضدعفونی مایع ضد عفونی کننده یکی از مواد رقیق است که در صنعت پزشکی بیشترین کاربرد را دارد . این نوع مایع با استفاده از دستگاه های پر کن مایعات رقیق به محفظه های مخصوص انتقال پیدا می کند و به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.

در اغلب دستگاه های پر کن مایع ضد عفونی کننده از مکانیزم پرکن سیلندر پیستونی استفاده می شود زیرا این نوع مکانیزم نسبت به مکانیزم پرکن ثقلی و پرکن پمپی از دقت و عملکرد بالایی برخوردار است.یکی از دستگاه های پر کن مایعات در صنعت دارویی دستگاه پر کن مواد ضد عفونی کننده است که نیاز به دقت و عملکرد بالایی دارد.

مکانیزم متداول دستگاه پرکن مایع ضدعفونی
مکانیزم پرکن سیلندر پیستونی یکی از مکانیزم هایی با دقت بالا است که هزینه بالا تری نسبت به مکانیزم های دیگر دارد اما اغلب برای کاهش هزینه های جاری از مکانیزم ثقلی استفاده می شود که این نوع مکانیزم از هزینه کمتری برخوردار است .در روش ثقلی یک مخزن بر رروی دستگاه قرار دارد که مواد داخل مخزن قرار می یگرد و بطری ها و ظروف مخصوص زیر نازل ها قرار می گیرند و نازل ها با توجه به حجم و وزن مقدار معینی را داخل بطری می ریزند.

 

مشخصات فنی دستگاه پرکن مایع ضدعفونی کننده
ابعاد ماشین (L × W × H) 2200mm × 2000mm × 2200mm.
تعداد سری ها برای پر کردن بطری 12 عدد.
قطرو ابعاد دستگاه: ø40mm-100mm،80mm-300mm.
قدرت عملکرد دستگاه 5Kw است.
وزن دستگاه حدود 980 کیلوگرماست.
ظرفیت تولید در ساعت 2500 بطری است.
مخزن است دستگاه دارای کنترل گر است .
تابوی برق دستگاه از جنس پلی استر است و مجهز به سیستم PLCاست.
نازل های این دستگاه به صورت آب بند و چکه گیر طراحی شده اند . یعنی زمان پر شدن بطری اول و برای پر شدن بطری دوم هیچ قطره ای از نازل ها چکه نمی کند و این موجب هدر نرفتن مواد موجود در مخزن است . مخزن های این دستگاه قادرند به صورت کامل تخلیه شوند و تمام بطری ا را پر کنند.در این نوع دستگاه نازل ها به پایین ترین نقطه ممکن و یا داخل بطری در صورت کف دار بودن مایع می روند و سپس بعد از پر کردن میزان دقیقی از بطری درب ان را پرس می کنند.

مزایای استفاده از دستگاه پرکن ضدعفونی
سیستم های پرکن با مکانیزم سلیندری.
پر کردن مایعات با توجه به حجم و وزن بدون چکه و هدر رفت.
نازل ها تا زمانی که بطری به صورت دقیق زیر نازل ها قرار نگیرند مواد مخزن را انتقال نمی دهند.
سرعت و دقت بالا در انتقال و جلوگیری از کف کردن مایع ضد عفونی کننده.
قیمت دستگاه پرکن مایعات ضدعفونی کننده
قیمت تمام شده این دستگاه با توجه به مکانیزم های استفاده شده درون دستگاه و نازل های این دستگاه متفاوت است . این دستگاه می تواند از 1 تا 10نازل داشته باشد و این تعداد بستگی به مشتری و خریداری دارد . اگر شما نیز به فکر ارتقاءخط تولید خود هستید می توانید با تماس با مشاورین ما از مشخصات و قیمت های تمام شده این دستگاه مطلع شوید .

منبع : اکرو ماشین 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۱:۰۶ توسط:daneshjo موضوع: نظرات (0)