انجمن ماشین آلات بسته بندی کرج انجمن ماشین آلات بسته بندی کرج .

انجمن ماشین آلات بسته بندی کرج

دستگاه پرکن ژله چیست ؟

​ دستگاه پرکن ژله
مقالات

ژله یک نوع آب میوه است که با اضافه کردن شکر و ژلاتین با منجمد کردن این مواد می توان نوعی دسر به نام ژله تهیه کرد که یکی از دسر های پر طرفدار میان مردم است .تهیه این نوع دسر کار بسیار راحتی است و حتی مبتدی ترین سر آشپز ها نیزمی توانند از پس تهیه این نوع دسر برایند.در حال حاضر این نوع دسر به صورت نیمه اماده به دست مصرف کننده می رسد یک نوع پودر خشک در جعبه های بسته بندی قرار دارد که با اضافه کردن مخلوط اب میتوان به ژله دست یافت.

دستگاه پر کن ژله

برای پر کردن مایعات متفاوت از دستگاه های با دو عملکرد پر کن مایعات رقیق و پر کن مایعات غلیظ استفاده می شود.برای مایعات رقیق از جمله : آب، نوشابه، دارو، عرقیجات و… از مکانیزم مایعات رقیق استفاده می شود و برای مایعات غلیظ از جمله: ژله ، عسل و… از مکانیزم مایعات غلیظ استفاده می شود. دقت به نوع این مکانیزم ها با مایع مورد نظر سرعت و کیفیت کار را بالا برده و خط تولید را با مشکل روبه رو نخواهد کرد.

یکی از طراحان این نوع دستگاه ماشین سازی پاشا صنعت البرز است که یکی از تولید کنندگان انواع دستگاه پر کن مایعات غلیظ هستند .این شرکت از بهترین مکانیزم های موجود برای دستگاه های پر کن مایعات غلیظ استفاده می کنند.

دستگاه پر کن ژله یکی از دستگاه های تولیدی این شرکت است که می توان بنا به درخواست و سلیقه مشتری ابعاد و حجم این نوع دستگاه را کم و زیاد کرد.

کاربرد دستگاه پرکن ژله

به دیلل تمایل و علاقه مردم به دسر سردیبه نام ژله بسیاری از تولید کنندگان مواد غذایی نیز به این ماده علاقمند شده و به فکر تولید این نوع دسر افتاده اند که این امر باعث تولید بالای این دستگاه شده است . این نوع دستگاه می تواند دونوع ژله را بسته بندی کند یکی ژله های مایع و دیگری ژله های جامد . شما می توانید این نوع دسر را هم به صورت مایع و هم به صورت جامد خریداری و مصرف کنید.این نوع دستگاه پر کن ژله می تواند به سرعت بالا لیوان و بسته ژله را پر از ژله کند .

این دستگاه از استیل خالص تهیه شده کهبه مرور زمان دچار زنگ زدگی نخواهد شد و قابلیت شست و شو در این نوع دستگاه وجود دارد . همچنین  طراحی و تولید ساده این دستگاه موجب شده است که افراد تازه کار و غیر متخصص نیز بتوانند با این دستگاه کار کنند و خط تولید خود را راه بیندازند . این دستگاه به دلیل طراحی کامپیوتری خود و وجود نازل ها و سنسورهای تشخیص و عملکرد دیگر نیازی به وجود چند نیروی انسانی ندارد.

​مشخصات فنی دستگاه پرکن ژله

جنس بدنه ی این دستگاه از استیل خالص است
قالب های این دستگاه از جنس آلومینیوم است.
قطر دهانه ظرف این دستگاه 75 است.
حجم خود دستگاه 50تا 250 CCاست.
سرعت کار دستگاه 4000لیوان 100CC درساعت است.
قابلیت پرس مرحله دوم برای جلوگیری از نشت ظروف ژله
قابلیت PLC و مانیتورینگ برای کنترل عملکرد
قابلیت اینورتر برای کنترل سرعت برق دستگاه
 

خرید دستگاه پرکن ژله

برای خرید دستگاه پر کن ژله و همچنین اطلاع از قیمت این دستگاه می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید . هزینه های تمام شده این دستگاه بسته به تعداد نازل های استفاده شده در دستگاه و حجم و ابعاد دستگاه است که این به سلیقه و نظر مشتری قابل تغییراست.

کلام آخر

شرکت اکروماشین یکی از طراحان وتولید کنندگان عرصه ماشین سازی است که قادر است دستگاه های با مکانیزم مایعات غلیظ و رقیق تهیه کند. شما نیز اگر قصد خریداری یک دستگاه پر کن ژله دارید می توانید با تماس با مشاورین این صنعت از قیمت و مشخصات فنی این نوع دستگاه مطلع شوید.

 

منبع : اکرو ماشین


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۸:۵۱ توسط:daneshjo موضوع: نظرات (0)